• Bloc Xarxanet
  • Voluntariat.org
  • Blocs d'entitats
  • Sobre el projecte
  • Contactar
  • Registreu-vos
  • Inicieu sessió
  • Què ofereix xarxanet.org?
  • Subscriu-te al butlletí
  • Troba la teva entitat
  • Quiosc Associatiu
  • Fes-te voluntari
  • Butlletins
Xarxanet
  • Inici
  • Recursos
    • Económic
    • Formació
    • Informàtic
    • Jurídic
    • Projectes
    • General
  • Notícies
    • Ambiental
    • Comunitari
    • Cultural
    • Social
    • Internacional
    • Econòmic
    • Formació
    • Informàtic
    • Jurídic
    • Projectes
  • Agenda
    • Actes
    • Cursos
    • Esdeveniments antics
  • Finançament
    • Públic
    • Privat
    • Premis
    • Subvenció
    • Beques
    • Altres
  • Què pots fer a Xarxanet?
    • T'ajudem?
    • Publica continguts
    • Assessora't gratuïtament
    • Crea una pàgina web
    • Fes córrer la veu
    • Publica el teu esdeveniment
  • Àmbits associatius
    • Ambiental
    • Comunitari
    • Cultural
    • Social
    • Internacional
      • Notícies
      • Noticias
      • News
  • Serveis d'Assesorament
    • Econòmic
      • Formulari d'asessorament
      • Consultes freqüents
      • Recursos
      • Notícies
    • Formació
      • Formulari d'asessorament
      • Consultes freqüents
      • Recursos
      • Notícies
    • Informàtic
      • Formulari d'asessorament
      • Consultes freqüents
      • Recursos
      • Notícies
    • Jurídic
      • Formulari d'asessorament
      • Consultes freqüents
      • Recursos
      • Notícies
    • Projectes
      • Formulari d'asessorament
      • Consultes freqüents
      • Recursos
      • Notícies

"Tot un món", ara també als centres educatius

Inici » Internacional » "Tot un món", ara també als centres educatius
  • Tou un món, a les aules, en partenariat TV3 i Fund. Jaume Bofill

    Tou un món, a les aules, en partenariat TV3 i Fund. Jaume Bofill

Etiquetes

  • diversitat cultural
  • ensenyament
  • fundació Jaume Bofill
  • immigració
  • interculturalitat
  • tv3

Fitxers adjunts

  • Versió per a imprimirVersió per a imprimir
  • Envia a un amicEnvia a un amic
  • Versió PDFVersió PDF

TV3 i la Fundació Jaume Bofill han editat una carpeta amb els continguts de "Tot un món" que es distribuirà per centres d'ensenyament catalans. També està disponible a Internet.
 

Tweet
Bookmark/Search this post with
  • La Tafanera
  • Meneame
  • del.icio.us
  • Digg
  • Diigo
  • Flinkin
  • StumbleUpon

11/04/2011 - 14:24

Entitat redactora: iWith.org

“El programa "Tot un món" estarà present a les aules”, segons expliquen des del partenariat entre TV3 i la Fundació Jaume Bofill; aquesta entitat ha editat la carpeta "Tot un món – Material didàctic 2", que es distribueix entre les escoles i instituts de Catalunya. I també està disponible a Internet.

A partir del programa que TV3 emet des del 2004, la carpeta ofereix recursos per treballar als centres el tema de la immigració i la diversitat cultural. Els cicles superiors de Primària i primer d'ESO, així com al Batxillerat i cicles formatius, són els destinataris del recurs.

També està disponible a Internet a l'adreça www.fundaciobofill.documenta.cat, una pàgina oberta a tothom que vulgui aprofundir en temes vinculats a la diversitat social i cultural i pensada sobretot per facilitar la feina als professors que treballen a les aules amb pissarres digitals interactives i ordinadors.

TV3 ha afirmat: "La televisió vol ser companya de viatge dels educadors amb un material com aquest que ajudi a lluitar contra els tòpics, i també educant els alumnes en el llenguatge audiovisual per formar espectadors exigents", i "A més de programes com 'Karakia' o la programació 'D'aquí i d'allà' que hem vist els últims sis mesos, TV3 té des del 2005 una Comissió per a la Diversitat que vetlla per les bones pràctiques i perquè aquests nous catalans siguin subjecte del discurs informatiu i no només objecte".

El gran increment de població immigrada que Catalunya ha tingut en els últims 10 anys i el creixement paral·lel de la xenofòbia són “tensions” que també es tradueixen a les escoles. "El repte per a nosaltres es fomentar la presa de consciència i crear posicionaments crítics. Amb aquests materials proposem als alumnes un itinerari personal de creixement", afirmen des de la Fundació Jaume Bofill.

Comentaris

Envia un nou comentari

El contingut d'aquest camp es manté privat i no es mostrarà públicament.
  • Les adreces de pàgines web i de correu electrònic es tornen automàticament en enllaços.
  • Etiquetes HTML permeses: <a> <em> <strong> <cite> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd> <p> <br> <h1> <h2> <h3> <h4> <h5> <hr> <b> <u> <acronym> <abbr>
  • Les línies i paràgrafs es trenquen automàticament.

CAPTCHA
Aquesta pregunta es per veure si realment ets una persona i no un generador de spam.

Contingut Relacionat

Notícia Jurídic Diners

Esmenes als pressupostos per la supressió del Fons d’Integració d’Immigrants

Des de la Federació de Municipis de Catalunya (FMC) i l’Associació Catalana de Municipis (ACM), s’ha acordat l’enviament de cartes als representants dels grups parlamentaris catalans al Congrés dels Diputats per tal que presentin esmenes als Pressupostos Generals de l'Estat pel 2012.

Notícia Cultural Del 21 al 31 de maig, contes moçambiquesos a preus especials

Contes pel món celebra la cultura africana amb contes

Del 21 al 31 de maig, Contes pel món celebra el Dia Mundial de la Diversitat Cultural i el Dia d'Àfrica oferint els seus contes solidaris a preus especials. Es tracta dels quatre títols de la col·lecció Oràlia, originaris de Moçambic, que es poden adquirir a la seu de l'entitat i a botiga.contespelmon.org per contribuir a finançar el projecte de cooperació de l'entitat.

Propers esdeveniments d'agenda

    "Mercadillo" solidari de l'Associació la Rotllana
    25/05/2012 - 17:00
    "Splenda" del Mag Lari, pels nou anys d'AEIRaval
    25/05/2012 - 21:00
    28 idees per jugar
    26/05/2012 - 10:00

Veure tots

Convocatòries de finançament

    Subvencions a entitats i associacions sense ànim de lucre de Vallromanes
    Subvencions per a les entitats sense ànim de lucre de Teià
    Subvencions a Cardedeu a les àrees de Cultura, Joventut, Educació i Participació Ciutadana

Veure tots

II Congrés Europeu del Voluntariat


Tags in Etiquetes

altaveu de les cultures associacionisme associació barcelona campanya catalunya comunicació concurs conferència convocatoria cooperació crisi cultura curs desenvolupament discapacitat dones drets humans educació entitat entitats exposició FCVS finançament formació Fundació Pere Tarrés girona immigració Infància Internacional Internet jornada joventut mediambient Medi Ambient ong participació pau PFVC pobresa premi premis salut social solidaritat sostenibilitat subvencions tercer sector UNESCO voluntariat
més Tags
  • Crea un compte nou
  • Demana una contrasenya nova
  • Sobre el projecte
  • Contacte
  • Avís legal
  • Entitats promotores
  • Entitats col·laboradores
  • Mapa Web

Segueix-nos a les xarxes socials

  • Logo Facebook
  • Logo Facebook
  • Logo Twitter
  • Logo Twitter
  • Logo YouTube
  • Logo Flickr
  • Logo Slideshare
  • Logo RSS
Desenvolupament web per Equilibri

Xarxanet.org és un projecte de

  • Logo Servei Català Voluntariat
  • Logo Generalitat