Aquesta campanya però, vol anar més enllà de la recollida de firmes i també pretén fer sentir les veus dels europeus i de les europees per tal que expliquin com els afecta a ells aquest problema, què en pensen i que demanarien entorn aquest tema als líders polítics. Per això, a banda de signar el manifest també se'ls pot fer arribar a través de la web missatges en relació a aquestes qüestions.
Per tal de poder signar el manifest i fer arribar el teu missatge tan sols has de posar-te en aquest enllaç i seguir els passos que se't demanen.
Aquesta acció s'emmarca en l'Any Europeu de la Lluita contra la pobresa i l'exclusió social i per tant, finalitzarà el 31 de desembre. A partir d'aleshores es farà arribar totes les firmes i peticions als corresponents presidents del Parlament Europeu, de la Comssió Europea, del Consell Europeu i als presidents de torn de la Unió Europea ( Espanya, Bèlgia i Hongria) durant el primer semestre del 2011.
A més, durant el gener de 2011 Eurochild organitzarà una exposició al Parlament Europeu a Brusel·les, on mostraran una selecció de missatges rebuts.













Comentaris
Envia un nou comentari