Cartell promocional del curs
Esdeveniment presencial

Presentació del 'Carxofa on air': un curs de pòdcast ecofeminista per descolonitzar l'alimentació a Granollers

Data de l'esdeveniment:
dimarts, 10 febrer 2026

El 10 de febrer tindrà lloc la presentació del 'Carxofa on air', el curs de podcast eco feminista sobre alimentació al Gra Jove, el punt jove de Granollers.
Serà un pòdcast en viu, amb veus expertes.

La presentació està adreçada a tothom interessat en l'ecofeminisme, en l'alimentació i l'agroecologia. 

Hi participaran persones vinculades a les entitats: Justícia Alimentària, l'Ateneu Cooperatiu del Vallès Oriental,  representats de diferents productores agroecològiques del Vallès Oriental, l'equipament juvenil el GRA i Comsoc – Comunicació social, que conduirà l'acte.

La formació està organitzada per la cooperativa Comsoc- Comunicació social i Justícia Alimentària, amb l'objectiu de donar veu l'agroecologia del territori, amb una mirada ecofeminista i transformadora. Es gratuïta i tindrà lloc del 3 de març fins el 16 de juny al Centre Audiovisual de Roca Umbert.

Cal inscripció prèvia, fins el 25 de febrer.

Té el recolzament de la Lafede, ja que gràcies a la beca Eduglobal, amb fons europeus, aquest curs és totalment gratuït per a les participant.

Data
dimarts, 10 febrer 2026
Hora
17:30
Organitzador
ComSoc
Correu electrònic de l'organitzador
Localització

El Gra Jove, Plaça de l'Església, 8,
08401 Granollers
(Barcelona)

Comparteix i difón