Codi de programació, amb colors.
Esdeveniment en línia

Càpsula formativa: 'Ciberseguretat i protecció de dades'

Data de l'esdeveniment:
dimecres, 13 maig 2026

La segona càpsula formativa dels acompanyaments grupals de la DGACIS per a la digitalització i la millora tecnològica de les entitats.

La Direcció General d'Acció Cívica i Innovació Social (DGACIS) arrenca la primera tanda de les càpsules formatives del seu servei d'acompanyament grupal en matèria de millora del coneixement informàtic i la comunicació digital per a les entitats sense ànim de lucre. El servei vol impulsar la transformació digital d'associacions i fundacions per a simplificar la seva gestió interna i la seva eficacia, amb l'objectiu de pal·liar la bretxa digital en el sector. 

La càpsula 'Ciberseguretat i protecció de dades' estarà dedicada a ensenyar les entitats a tractar les dades de les persones sòcies i usuàries de manera correcta i d'acord a la Llei de protecció de dades. S'oferiran també eines per a la protecció de la informació i la ciberseguretat davant de possibles riscos, i s'ensenyaran hàbits com la creació de contrasenyes segures, les còpies de seguretat i l'ús responsable del correu electrònic. 

La sessió serà impartida de Pau Cuscó, enginyer informàticm, treballador de la cooperativa Colectic i defensor del programari lliure. 

Totes les càpsules del programa són gratuïtes, però cal inscripció prèvia a través d'aquest formulari. Més informació aquí

 


 

Data
dimecres, 13 maig 2026
Hora
16:00
Organitzador
Direcció General d'Acció Cívica i Innovació Social (DGACIS)

Comparteix i difón