Aquest monogràfic és vàlid per al bloc d’especialització del curs de director/a de lleure i es treballarà el següent contingut:
- Prevenció d'accident en les activitats de lleure.
- La fitxa mèdica: elements bàsics i necessaris.
- Valoració de l'accidentat i protocol d'actuació.
- Actuació en situacions de primers auxilis en situacions lleus: ferides, cossos estranys, picades.
- Actuació en situacions de primers auxilis en situacions greus: aturades cardiorespiratòries, obstrucció via aèria i hemorràgia.
- Actuació en malalties cròniques
- Actuació davant intoleràncies alimentàries i al·lèrgies.
- Dates: 1, 2, 8 i 9 d’octubre
- Durada: 20h
- Horari: de 9 a 14h
- Lloc: C. Santaló, 37 – Barcelona
- Preu: 85€ (descompte del 25% per a monitors/es del MCEC)











Comentaris
Des del Servei d'Assessorament en Formació (SAF) indicar-te que caldria que et posessis en contacte amb la Fundació Pere Tarrés, entitat responsable d'aquest curs, per què et responguin els teus dubtes. Ho pots fer a través del 934.101.602 ó if@peretarres.org.
A més, també pot posar-te en contacte amb el SAF per veure quines altres entitats de Catalunya realitzen aquesta formació. Per accedir al servei pots utilitzar aquest formulari ó a través del 902.415.000
Hola, soc professora i voldria realitzar aquest curs per tenir-ne els coneixements.
Si no estic interessada en res del lleure ni en obtenir crèdits, hi hauria alguna manera de realitzar aquesta formació més econòmica? O potser sabeu d'alguna formació que es faci a voluntaris referent als primers auxilis de manera gratuita..
Moltes gràcies per la vostra atenció.
Envia un nou comentari