• Bloc Xarxanet
  • Voluntariat.org
  • Blocs d'entitats
  • Sobre el projecte
  • Contactar
  • Registreu-vos
  • Inicieu sessió
  • Què ofereix xarxanet.org?
  • Troba la teva entitat
  • Quiosc Associatiu
  • Fes-te voluntari
  • Butlletins
Xarxanet
  • Inici
  • Recursos
    • Económic
    • Formació
    • Informàtic
    • Jurídic
    • Projectes
    • General
  • Notícies
    • Ambiental
    • Comunitari
    • Cultural
    • Social
    • Internacional
    • Econòmic
    • Formació
    • Informàtic
    • Jurídic
    • Projectes
  • Agenda
    • Actes
    • Cursos
    • Esdeveniments antics
  • Finançament
    • Públic
    • Privat
    • Premis
    • Subvenció
    • Beques
    • Altres
  • Biblioteca
  • Què pots fer a Xarxanet?
    • T'ajudem?
    • Publica continguts
    • Assessora't gratuïtament
    • Crea una pàgina web
    • Fes córrer la veu
    • Publica el teu esdeveniment
  • Àmbits associatius
    • Ambiental
    • Comunitari
    • Cultural
    • Social
    • Internacional
      • Notícies
      • Noticias
      • News
  • Serveis d'Assesorament
    • Econòmic
      • Formulari d'asessorament
      • Consultes freqüents
      • Recursos
      • Notícies
    • Formació
      • Formulari d'asessorament
      • Consultes freqüents
      • Recursos
      • Notícies
    • Informàtic
      • Formulari d'asessorament
      • Consultes freqüents
      • Recursos
      • Notícies
    • Jurídic
      • Formulari d'asessorament
      • Consultes freqüents
      • Recursos
      • Notícies
    • Projectes
      • Formulari d'asessorament
      • Consultes freqüents
      • Recursos
      • Notícies

Els contes envaeixen la ciutat de Barcelona

Inici » Cultural » Els contes envaeixen la ciutat de Barcelona
  • Cartell Munt de Mots 2012

    Cartell Munt de Mots 2012

  • Isabela Méndez actuant al Munt de Mots 2011

    Isabela Méndez actuant al Munt de Mots 2011

Etiquetes

  • barcelona
  • contacontes
  • contes
  • Munt de Mots
  • narració oral
  • Pere Calders
  • Teatre Romea

Fitxers adjunts

  • Versió per a imprimirVersió per a imprimir
  • Envia a un amicEnvia a un amic
  • Versió PDFVersió PDF

L'Associació Munt de Paraules organitza per tercera vegada el Festival Munt de Mots, que se celebrarà a Barcelona del 20 al 27 d'octubre, i que vol servir com a impuls a la tasca que fan els narradors orals a casa nostra.

Tweet
Bookmark/Search this post with
  • La Tafanera
  • Meneame
  • del.icio.us
  • Digg
  • Diigo
  • StumbleUpon

24/10/2012 - 13:36

Autor: Associació Munt de Paraules

Entitat redactora: Associació Munt de Paraules

Hi havia una vegada… milers de persones que deixen de tocar de peus a terra i s’enlairen cap a l’univers de la imaginació, la fantasia, les històries… i es deixen seduir pel poder dels contes. Per tant, si aquests dies aneu pels carrers de Barcelona i descobriu a tot de gent embadalida i somiadora, vol dir que hauran a assistit a alguna de les sessions que ens oferirà del 20 al 27 d’octubre el III Festival de Narració Oral de Barcelona, el Munt de Mots.

Des de l’any 2010, aquest festival pretén consolidar-se i aconseguir l’objectiu d’impulsar la narració oral a la ciutat. Enguany podrem gaudir amb més de 40 activitats (la majoria gratuïtes) per al públic familiar, infantil i adult realitzades per més de 30 narradors de 9 països diferents, en més de 30 espais de Barcelona. Així mateix el Munt de Mots comptarà amb una exposició i un concurs de fotografia, conferències i tallers, per a un públic creixent i cada dia més coneixedor i exigent.

Malgrat les activitats del festival s’iniciaran el dissabte 20 d’octubre, la inauguració (d’entrada lliure) es farà al Teatre Romea el dilluns 22 d’octubre a las 20:00h i comptarà amb l’actuació d’alguns dels rondallaires que participen en aquesta edició com: Linsabel Noguera (Veneçuela), Mercedes Castro (Costa Rica), Maricuela (Aragó) o Jordi Roura (del grup Ara Va De Bo, Catalunya). És una molt bona oportunitat per fer un tastet global del que donarà de si el festival, així com un molt bon moment de trobada amb tots els narradors/es.

Aquest any des de l’organització s’han proposat implicar al públic fent-lo participar de l’art de la narració. És per aquest motiu que s’oferiran dos espais oberts a la participació per tal que tot aquell qui vulgui explicar un conte ho pugui fer. Un d’aquests espais estarà íntegrament dedicat a Pere Calders en el centenari del seu naixement.

Una altra de les principals novetats del festival és el Centre d’Interès en Narració Oral que s’inaugurarà a la Biblioteca Vila de Gràcia. Allà s’hi establirà un fons bibliogràfic i una fonoteca especialitzades, per facilitar l’accés a la informació sobre aquest art. També comptarem amb 4 conferències entorn de la narració a la mateixa biblioteca per tal de reflexionar sobre la importància d’aquest art que tant ajuda en la formació de lectors i l’estímul de la ment.

Caldrà doncs estar molt atents i no perdre detall de tot el què ens ofereix aquest festival i sobretot estigueu amb les orelles ben obertes fins que el proper dia 27 sentiu pronunciar el clàssic… I vet aquí un gat i vet aquí un gos, que aquest conte ja s’ha fos!

Més informació

Comentaris

Envia un nou comentari

El contingut d'aquest camp es manté privat i no es mostrarà públicament.
  • Les adreces de pàgines web i de correu electrònic es tornen automàticament en enllaços.
  • Etiquetes HTML permeses: <a> <em> <strong> <cite> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd> <p> <br> <h1> <h2> <h3> <h4> <h5> <hr> <b> <u> <acronym> <abbr>
  • Les línies i paràgrafs es trenquen automàticament.

CAPTCHA
Aquesta pregunta es per veure si realment ets una persona i no un generador de spam.

Contingut Relacionat

Notícia Cultural Tallers de narració de contes de prop

Els contes tenen la seva Escola d’estiu

La fundació Contes pel món obre les portes d’una Escola d’estiu que, de l’1 al 24 de juliol, en diferents dies i horaris, abordarà els contes des de tots els vessants (la narració, la lectura i l’escriptura) amb formacions per a adults i famílies.

Notícia Comunitari Porta d'entrada a Lluïsos de Gràcia

Implica’t amb els Lluïsos!

Lluïsos de Gràcia ha posat en marxa una campanya per aconseguir suports i ajuts econòmics per poder dur a terme el projecte de remodelació de l’edifici que permetrà a l’entitat aconseguir la llicència d’activitats.

Propers esdeveniments d'agenda

    Situació actual i perspectives de futur de les persones refugiades
    19/06/2013 - 19:00
    Conferència: Ens hem separat ... com explicar-ho als nostres fills?
    19/06/2013 - 20:00
    La inclusió social d'infants i joves a debat en la 1a Jornada Mentoria
    20/06/2013 - 08:30

Veure tots

Convocatòries de finançament

    Convocatòria 2013 d’Ajuts a Iniciatives Socials i de Cooperació del CEESC
    Subvencions en l'àrea d'integració de persones immigrants
    Subvencions de l'Imserso per a les actuacions de turisme i termalisme per a persones amb discapacitat

Veure tots

II Congrés Europeu del Voluntariat


Tags in Etiquetes

altaveu de les cultures ambiental associacionisme barcelona campanya captació de fons catalunya comerç just comunicació concurs cooperació crisi cultura curs desenvolupament discapacitat dones drets humans educació entitat entitats exposició FCVS finançament formació Fundació Pere Tarrés gent gran immigració Infància Internet jornada joventut joves mediambient Medi Ambient ong participació pau PFVC pobresa premi premis salut social solidaritat sostenibilitat subvencions tercer sector TIC voluntariat
més Tags
  • Crea un compte nou
  • Demana una contrasenya nova
  • Sobre el projecte
  • Contacte
  • Avís legal
  • Entitats promotores
  • Entitats col·laboradores
  • Mapa Web

Segueix-nos a les xarxes socials

  • Logo Facebook
  • Logo Facebook
  • Logo Twitter
  • Logo Twitter
  • Logo YouTube
  • Logo Flickr
  • Logo Slideshare
  • Logo RSS
Desenvolupament web per Equilibri

Xarxanet.org és un projecte de

  • Logo Generalitat