Aquest festival neix amb la finalitat de promoure l’art ancestral de la narració oral, a través d'un seguit d’activitats a voltant de la paraula dita adreçades a adults i a públic familiar i infantil. Espectacles, xerrades, tallers, exposicions, projeccions, una marató de contes infantils i sessions temàtiques conformen el programa de la primera edició d'aquest festival, en què participen més de 60 artistes d'arreu del món.
Biblioteques, centres cívics i d'altres espais de la ciutat, com ara el Museu Picasso, El Teatre Romea o Caixa Fòrum seran l'escenari d'aquestes activitats.
Podeu veure un vídeo on es presenta el festival realitzat per l'Ajuntament de Barcelona:
El centre cívic Pati Llimona, Naocat.com i l'associació Munt de Paraules organitzen aquest festival amb el suport de diferents institucions, com ara Biblioteques de Barcelona, Xarxa de Centres Cívics o Casa Amèrica de Catalunya.
Trobareu tota la informació a: www.muntdemots.org











Comentaris
Envia un nou comentari