Esdeveniment presencial

Conferència 'L'adopció internacional des de la consulta en postadopció'

Data de l'esdeveniment:
dilluns, 7 jun 2010

DIXIT Centre de Documentació de Serveis Socials organitza la conferència “L’adopció internacional des de la consulta en postadopció”, que anirà a càrrec d’Esther Grau. La conferència il·lustrarà el tipus de demandes, la procedència i la previsió de futur de les adopcions.

Grau és psicòloga clínica especialista en temes d'adopció i codirectora de l'Associació CRIA, Família i Adopció, entitat de postadopció que es dedica a l'assessorament i assistència a les famílies i a l'àmbit educatiu, en conveni amb l'Institut Català de l'Acolliment i de l'Adopció de la Generalitat de Catalunya.

Per inscriure’s a la conferència cal enviar:

nom, cognoms, empresa/entitat/institució, correu electrònic i telèfon de contacte a dixit.dasc@gencat.cat o trucar al 935 517 699

Data
dilluns, 7 jun 2010
Hora
12:30
Organitzador
DIXIT Centre de Documentació de Serveis Socials
Correu electrònic de l'organitzador
Geolocalització

<p class="address" translate="no"> </p>

<p class="address" translate="no">
</p>

Comparteix i difón