Gran èxit a la cloenda 2024-25 de la Fundació Demanoenmano
Comparteix
Gran èxit a la jornada de tancament de temporada 2024-25 de la Fundació Demanoenmano
El passat dia 7 de Juny es va celebrar la jornada de tancament de temporada 2024-25 de la Fundació Demanoenmano al Camp de Futbol Municipal de Canovelles.
A la jornada lúdic-esportiva, van assistir al voltant de 120 persones amb discapacitat, a més de 40 familiars o amics i 18 voluntaris.
A la cloenda es va realitzar un Joc de l'Oca gegant al camp de futbol, de 10:00-12:30 hores, mentre es disputaven els partits de la Copa a la pista esportiva.
La classificació final va ser la següent: 1r- Màgics Handbol Granollers ,2a- Heura Joventut Mataró i 3r- Apadis AEHLF.
L'entrega de premis es va fer a les 15.30 hores després del dinar solidari: es van lliurar copes als equips anteriors i al guanyador de la Lliga, el CH Sant Andreu Special TEB, i al guanyador de la Super Lliga, Màgics handbol Granollers.
La Fundació Demanoenmano agraeix la seva col·laboració al Club Handbol Canovelles i a l'Ajuntament de Canovelles la cessió gratuïta de les instal·lacions per realitzar l'esdeveniment (com tots els anys) i l'assistència del seu alcalde i regidors de l’àrea d’acció comunitària i servei a les persones i d’esports i activitats durant la celebració del mateix.
Igualment, la Fundació Demanoenmano dóna les gràcies al seu equip de treballadors i treballadores que cada dia s'esforcen perquè tot tiri endavant.
Molt bon ambient i celebració de la inclusió en aquesta festa de fi de temporada 2024-25 que des de la Fundació Demanoenmano ja esperen repetir amb el mateix èxit l'any que ve.
Afegeix un nou comentari