Dia: 04/10/2010
El curs de Bullying: detecció, eines i recursos per afrontar l'assetjament està adreçat a educadors i educadores que volen conèixer què és el Bullying, com detectar-lo dins el grup infants i com podem treballar amb els infants i joves per tal de prevenir-lo i reconduir possibles situacions d’assetjament.
Temari:
1. Definició de Bullying: etimologia y origen del Bullying, classificació de los diferents Maltractes entre Iguales
2. Estratègies de detecció y prevenció
3. Models y estratègies de intervenció
4. Recursos para la intervenció
5. Mitos y realitats sobre el abuso de poder entre iguals
6. Anàlisis de las diverses publicacions en periòdics y revistes
Curs de 30 hores ON-LINE
Diploma emès pel Centre d'Estudis de l'Esplai
Aquest curs està subvencional per la Subdirecció General de Cooperació Social i Voluntariat.










Comentaris
M'agradaria rebre més informació d'aquest curs.Quin és el seu cost? Jo treballo actualment amb adults però és un tema que sempre m'ha interessat
gràcies
El preu de la matrícula és de 30€.
En aquest enllaç també hi pots trobar informació http://www.voluntariat.org/tabid/110/codicurs/333/id/5/idc/31/Default.aspx
Per qualsevol altre pregunta pots adreçar-te directament a qui ho organitza. Tingues present, però, que la data límit d'inscripció finalitza el 30 de setembre:
CENTRE D'ESTUDIS DE L'ESPLAI - SUPORT ASSOCIATIU
Adreça: Riu Anoia, 42-54
Municipi: El Prat de Llobregat
Comarca: Baix Llobregat
Codi postal: 08820
Telèfon: 934 747 474
Fax: 934 744 356
Adreça electrònica: cee@esplai.org / suport.associatiu@suport.org
Pàgina web: http://www.esplai.org
Envia un nou comentari