La nova plana web de SOS Racisme Catalunya pretén esdevenir una finestra que situï la comunicació en un lloc central, entenent-la com una eina dinàmica, viva i multidireccional.
L'entitat afirma que la nova plataforma permet accedir a la informació de forma més fàcil i atractiva: Els posicionaments de l'associació es poden trobar en un lloc preeminent, juntament amb una secció de vídeos que permet consultar les darreres accions realitzats.
Les xarxes socials (Twitter i Facebook) s'integren també a la pàgina web, fet que permet seguir els debats que es generen a la xarxa sobre temàtiques com ara el racisme i la xenofòbia, les normatives d'estrangeria, les retallades socials a l'estat de dret, etc. La raó del nou espai web és precisament fomentar el debat i l'intercanvi d'idees.
La plana web no és, però, l'únic que canvia a SOS Racisme Catalunya. L'entitat comença un procés de canvi i ho fa convocant a totes les persones que hi vulguin participar a una trobada, que tindrà lloc el dijous 27 de setembre, a les 18.00 hores, a la seu de l'entitat (C/ Hospital, 49 principal).
S'hi presentarà un document de treball, que vol fer de SOS Racisme una associació més útil per a la lluita contra el racisme i la xenofòbia i per la igualtat de drets. Arribar a més persones, millorant la participació i la democràcia interna, ser més efectius i tenir una major incidència són alguns dels objectius de partida. Cal confirmar assistència enviant un correu a organitzacio[arrova]sosracisme.org.










Comentaris
Envia un nou comentari