La Direcció General de Participació Ciudadana fomenta els valors i les pràctiques de participacióciutadana que enriqueixin la qualitat de la vida democràtica i la pràctica de l’associacionisme.
En aquesta direcció s’encamina la proposta dels Premis “Participa a l’Escola”, que ha convocat enguany per segona vegada. La convocatòria vol premiar tant a professors com alumnes que apostin per projectes innovadors i comunitàris a l’Escola, és a dir, valorant aquells projectes que imaginin noves maneres de fer participar tota la comunitat educativa en l’activitat dels centres.
Hi ha vàries categories recollides al Premi, els beneficiaris de les quals poden ser alumnes de batxillerat, personal docent de primària i secundària i centres educatius de primària i secundària, que hagin desenvolupat treballs de recerca, estudis o assaigs, o experiències que versin sobre la participació a l’escola.
Podeu trobar més informació a "Premi Participa a l'Escola"











Comentaris
Envia un nou comentari