Segona edició de la Transplant Run
La recaptació total de les inscripcions de la cursa solidària Transplant Run, es destinarà a projectes sociosanitaris en suport dels pacients trasplantats i els seus familiars.
Les associacions de pacients, la Societat Catalana de Trasplantament i Novartis, organitzen la segona edició de la Transplant Run, una cursa solidària en pro del col·lectiu de pacients trasplantats.
La Transplant Run tindrà lloc el proper 9 de març de 2014 en el Parc del Fòrum de Barcelona a les 10:00 h.
Els participants poden realitzar la cursa corrent o caminant, l'important és participar i deixar la teva marca per la vida!
Avinguda Diagonal, nº 3
Barcelona
(Barcelona)
<p class="address" translate="no"> Avinguda Diagonal, nº 3 <br> Barcelona <br> (Barcelona) <br> </p>
<p class="address" translate="no">
Avinguda Diagonal, nº 3 <br>
Barcelona <br>
(Barcelona) <br>
</p>