L'oci i el lleure claus en la millora de la qualitat de vida de les persones grans.
Esdeveniment presencial

Jornada "Lleure i participació de les persones grans en la vida comunitària"

Data de l'esdeveniment:
dimarts, 20 maig 2025

El 20 de maig a l'Aula Magna de la Facultat Pere Tarrés tindrà lloc aquest acte dirigit especialment a professionals de les administracions locals i de les entitats del Tercer Sector Social. 

El pròxim 20 de maig, de 9:30 a 13:30 h, l’Aula Magna de la Facultat d’Educació Social i Treball Social Pere Tarrés - URL acollirà la jornada “Lleure i participació de les persones grans en la vida comunitària”, una iniciativa de la Càtedra de Lleure Educatiu i Acció Sociocultural.

L’objectiu de la jornada és generar un espai de reflexió compartida al voltant del paper fonamental que té el lleure en la qualitat de vida de les persones grans. Durant la trobada, que comptarà amb conferències, projectes i experiències relacionades amb la temàtica, s’abordarà com les activitats de lleure poden contribuir al benestar físic, emocional i cognitiu durant l’envelliment, així com la necessitat d’incorporar la veu de les persones grans en el disseny i la gestió de les polítiques municipals.

La jornada s'adreça especialment a professionals de les administracions locals i de les entitats del Tercer Sector Social que treballen amb persones grans, en el marc de l'acció socioeducativa, el lleure educatiu i l'envelliment. Totes aquelles persones que vulguin saber-ne més, poden ampliar la informació de l'esdeveniment a través del correu electrònic infofacultat@peretarres.org. També poden formalitzar la inscripció a través del formulari habilitat. 

Data
dimarts, 20 maig 2025
Hora
9:30
Organitzador
Fundació Pere Tarrés - URL
Localització

Carrer de Santaló, 37
08021 Barcelona
(Barcelona)

Comparteix i difón