17è Fòrum Fedaia sobre drets dels infants
Els propers 17 i 18 d’octubre es celebrarà el 17è Fòrum Fedaia sobre els drets dels infants. Enguany va dedicat als reptes actuals en l’atenció a la infància: educació, prevenció i protecció.
Com cada any des de 1997, la Fedaia celebra el seu Fòrum anual per tractar sobre els Drets dels infants amb l’objectiu d’obrir un espai de reflexió i diàleg entre els professionals que treballen amb el col·lectiu d’infants i joves que es troben en situació de risc.
Aquest any, segons la Fedaia, volen tractar els que consideren els reptes actuals en l’atenció a la infància dins de l’actual marc de crisi sòcio-econòmica que afecta a la situació dels infants, joves i famílies més vulnerables.
Per aquest motiu es donarà principal protagonisme a qüestions relatives a l’educació, la prevenció i la protecció de la infància, adolescència i joventut més vulnerable de Catalunya.
El Fòrum d’enguany tindrà lloc els propers dies 17 i 18 d’octubre a l’Auditori CaixaForum del Centre Social i Cultural de l’Obra Social “la Caixa” a Barcelona.
<p class="address" translate="no"> </p>
<p class="address" translate="no">
</p>