Professionals relacionats amb els mitjans de comunicació oferiran la seva visió a la taula rodona i les persones assistents també podran fer les seves aportacions. Serà, doncs, un procés de reflexió que permeti un diàleg enriquidor entre qui genera les informacions i qui les consumeix.
Hi intervindran:
- Miquel Rodrigo Alsina - Catedràtic en Teoria de la Comunicació (Universitat Pompeu Fabra). Línies d'investigació: la interculturalidad, la violència i mitjans de comunicació, les teories de la comunicació, i les emocions i la comunicació.
- Marta Muixí - Mesa per a la Diversitat en l'Audiovisual Consell de l'Audiovisual de Catalunya Generalitat de Catalunya Barcelona.
- Gustavo Franco - Col·laborador del diari Público i Secretari de Mitjans d'Immigració del Sindicat de Periodistes de Catalunya.
- Rafael Besolí - Periodista i coordinador de la Xarxa BCN Antirumors.






