Curs d'Agents de Salut

19/10/2009 - 15:00 - 11/11/2009 - 19:00
Curs
curs, salut

curs, salut

El curs d’agents de salut s’ofereix a tota la comunitat universitària de la UAB com a proposta formativa en àmbits de la salut per tal de promoure conductes saludables oferint les eines per fer prevenció de riscos en consum de drogues i conductes sexuals.

El curs oferirà una formació bàsica en els àmbits de drogues, alimentació, VIH i sexualitat i socioadiccions tot donant eines per fer prevenció de riscos de consum de drogues i conductes sexuals.
A més, com que les sessions les realitzaran ponents especialistes en els diferents camps, tant docents de la UAB, com tècnics de la salut de diferents entitats locals, els participants coneixeran les entitats especialitzades en els diferents sectors.

El curs es realitzarà en 30h repartides en 8 sessions, la primera de 2h i les 7 següents de 4h cada una i combinaran ponències i dinàmiques de grup.  
Els horari de les classes seran:
Dia: 19 de 15.00h a 17.00h Dies: 21, 26, 28 d’octubre i 2, 4, 9 i 11 de novembre de 15.00h a 19.00h.

Hi ha temps per a inscriure's fins al 19 d'octubre i el preu és de 75 euros.
Els estudiants de la UAB a més, poden aconseguir 2 crèdits de lliure elecció.
 

Dades organitzador

Fundació Autònoma Solidària
Plaça Cívica (al costat de la farmàcia) Campus UAB. Bellaterra.

fas.salut@uab.cat
Fundació Autònoma Solidària

Comparteix

Adreça
Plaça Cívica. Campus UAB. Bellaterra.
Organitzador
Fundació Autònoma Solidària
Àmbits
Social