Límit d'inscripció: 07-04-2010
Superar satisfactòriament el curs, d'acord als criteris d'avaluació establerts dóna dret a l'obtenció d'un diploma del PFVC, expedit per la Subdirecció general d'Associacionisme i voluntariat.
Temari:
- Apropar-nos als països del Sud per col·laborar i per aprendre.
- Com ha de ser la nostra solidaritat? Motivacions i actituds a l'hora de viatjar al Sud i de col·laborar-hi.
- Conflicte cultural.
- Cooperació oficial i voluntariat. Causes i conseqüències de la globalització.
- Per què hi ha un Tercer Món? Causes, respostes i actuacions.
- Alternatives als models comercials i financers actuals: Comerç Just i banca ètica.
- Presència del Sud al Nord: immigració i multiculturalitat.
- Accions de sensibilització.
- Com comunicar l'experiència viscuda a la nostra societat. Aquest curs forma part del programa de formació de voluntaris i voluntàries de Camps de Solidaritat de SETEM-Catalunya.
Si estàs interessada o interessat en el curs però no participes en un Camp de Solidaritat, també pots realitzar-lo. Per fer-ho, posa't en contacte amb nosaltres a camps@setem.org.
Data: 10 i 25/04, 30/5, 12/6 i 2/10 Durada: 28h
Límit d'inscripció: 07-04-2010
Preu: 70.0 €
Lloc: CASA DEL MAR c/ Albareda 1-13 Municipi: Barcelona Organitza: ESCOLA DE VOLUNTARIAT DE SETEM-CATALUNYA
Correu electrònic: camps@setem.org







