Dijous, 25 de novembre, tindran lloc diferents actes a Cervelló:
A les 12:00 hores es farà la lectura del manifest i 5 minuts de cilenci per les víctimes, amb un aplaudiment per les dones que han trencat el silenci i ara són lliures de violència. S'hi repartiran llaços liles.
A les 17:30 es realitzarà la xerrada "La resposta municipal a la violència de gènere. Recursos a disposició de la ciutadania", a càrrec de Lluís Funes (cap de la Policia local), Elisabeth Moreno (treballadora social de Serveis Socials), Joan Carles Elvira (Atenció a la víctima de Mossos d’ Esquadra), Maria Rosa Mirada (tècnica de la Regidoria d’Igualtat i psicòloga del SAS Dona).
Tot seguit, es farà una exhibició dels aprenentatges oferts durant el curs de defensa personal i es lliuraran els diplomes, es llegirà el manifest en contra de la violència masclista, s'encendran espelmes i hi haurà una xocolatada popular.
A més, el 26 de novembre, a les 22:00 hores, tindrà lloc el 3r Concert Solidari contra la violència masclista, on els i les joves de Cervelló plantaran cara a la violència amb la campanya del llaç blanc.







